poniedziałek, 31 grudnia 2012

Prolog.



Co jeśli nie mam ochoty być tym kim jestem ? Co jeśli popularność mnie niszczy ?
Przez nią nie mogę być tym kim tak naprawdę chcę być. Wszyscy do okoła mówią mi co mam robić , kim mam być. męczy mnie to . mam już wybrane przez rodziców studia , masę przyjaciół , ale czy to są Ci prawdziwi przyjaciele ? Czy zawszę mogę na nich liczyć ?
Czy po prostu udają ich ,  by zasmakować trochę tej sławy , którą ja posiadam . zawdzięczam ją mojemu tacie , który jest burmistrzem miasta , w którym mieszkam. jest ono oddalone 50 km od Londynu i panuję w nim raczej porządek , ale to nie czas na opis mojej miejscowości. Choć wszyscy myślą ,że moje życia to jedna wielka bajka to mylą się . Jest ono przepełnione fałszem , nienawiścią i niby miłością. Piszę  niby , bo mam dziewczynę , ale czy jej uczucia są wobec mnie szczere ? Czy naprawdę obdarowuję mnie tak wielką miłością jaką  okazuję mi codziennie ? W sumie to ja sam nie wiem czy ją kocham. nie wiem czy w ogóle wolę dziewczyny , to pytanie zawsze chodziło mi po głowie i zawsze czułem ,że jestem inny. Może Victoria to tylko przykrywka by ukryć prawdziwego mnie ? może jestem z nią dlatego  , gdyż otaczający mnie rówieśnicy z tej wyższej elity mają zmienione statusy na facebook'u i ja musiałem się do nich dostosować ? Sam nie  wiem czego chce od życia, nie wiem jak mam żyć  gdy wszyscy dookoła mnie ustawiają. Czy to nazywa sie normalne życie  Ja chce być tylko jednym z tych nielicznych nastolatków. Czy to tak wiele?
Życie plecie rożne historie, czuje ze moja będzie zupełnie inna niż ta co jest zapisana w moim imieniu i nazwisku. Po tylu latach trzeba zdecydować, czego tak naprawdę chce od życia  Dziewczyna, sława, kasa? Czy to jest na pewno moje szczęście?


Jestem Ryan James i oto moja historia.

* * *

Witamy z tej strony @mon_wolf i @rockmefuck. zapraszamy na hisotrie o prawdziwej miłości , przyjaźni i pokonywaniu trudności. mam nadzieję ,że się wam będzie podobało. jak widać historia będzie oparta na Larrym.wszelkie  komentarze mile widziane . prolog pojawi się jutro. i przepraszam za wygląd ale jeszcze go nie ustawiliśmy.



Z okazji nadchodzącego roku 2013 życzymy wam dużo, zdrowia , szczęścia i miłości . żeby ten rok  
był jeszcze lepszy od tego. aby każde wasze marzenie się spełniło.  

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze bedzie ciekawie
    To ja @Ilove1D03442421
    Bede pisala komentarze z konta mojej sis:-) :-) :-)
    Dziekuje za zyczenia. I nawzajem:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba i zapowiada się interesująco. już macie ode mnie wielki plus za Larry'ego, prolog też jest ciekawy, po którym widać, że opowiadanie zapowiada się obiecująco :) czekam na pierwszy rozdział, xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy i mam nadzieję, że będzie się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne, weź mnie informuj, bo zapowiada się fajnie. :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek bloga jest strasznie uroczy. Przekonał mnie jeszcze bardziej do bloga. Ogólnie cała szata graficzna jest przepiękna. Prolog jest krótki. Ale za to zawiera to co lubię. Jest ciekawy. Płynnie się go czyta. To plus. Proszę informuj mnie na twitterze o nowych rozdziałach - @larry_planet - Każdy rozdział będę komentować obiecuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w moim imieniu i Moniki to bardzo miłe :) mam nadzieję ,że Cię nie zawiedziemy :)

      Usuń